Saturday

Kekejaman Di Bumi Palestin

1.Bumi palestin terus bermandian darah dan dimamah peluru serangan tentera Israel yang rakus untuk berkuasa.Banyak pihak membantah dan berdemostrasi akan serangan Israel di bumi palestin.Namun yang jelasnya Israel dengan angkuhnya tetap tidak akan berhenti dari menyerang bumi palestin.

2.Seluruh Negara islam merasa pilu dan sedih dengan puluhan ribu kematian penduduk di palestin akibat serangan dari tentera rejim zionis.Walaupun ramai pihak membantah,namun tidak nampak apa-apa perubahan di bumi palestin.

3.Kekejam ini bukan sahaja di dokong oleh pihak Israel tetapi turut membantunya ialah Amerika Syarikat.Amerika Syarikat merupakan sekutu dari Israel ,membuat perancangan untuk mengusir penduduk-penduduk Arab di palestin agar dapat berkuasa dibumi palestin.

4.Selagi Amerika Syarikat menguasai dunia,Israel juga terus melakukan kekejaman dibumi palestin.Amerika syarikat memberi bantuan senjata kepada Israel bagi menghancurkan masyarakat Arab dibumi palestin.Persatuan Bangsa-Bangsa Bersatu dan Negara-negara jiran Arab perlu bangkit dan bersatu untuk mengusir rejim zionis dan sekutunya dari terus melakukan kekejaman dibumi palestin.

5.Marilah sama-sama kita berdoa memohon diselamatkan bumi palestin dari kekejaman rejim zionis dan sekutu-sektunya.Sebagai orang islam doa merupakan senjata bagi melumpuhkan musuh-musuh yang senentisa mencemburui pada agama Islam.

WE CONDEMN CRUELTY IN PALESTINE
MOHD ARIF IBRAHIM

2 Comentários:

Ibnu Ahmad al-Kurauwi said...

Kami menadah penuh pasrah agar Engkau turunkan tentera Ababil-Mu dari langit yang pernah menghancurkan Abrahah.
Belahlah lautan agar tenggelam armada lanun yang berwajah Firaun kerasukan.

Mohd Arif Ibrahim said...

Amin Ya Allah..

PUTERA ISLAM ©Penafian: Putera Islam tidak bertanggungjawab di atas kehilangan atau kerosakan akibat menggunakan laman web ini.Hakcipta Terpelihara Mohd Arif@2009 Mohd Arif.

TOPO